Sekvenčné zariadenia EOBD

Informácie o montážach sekvenčného zariadenia EOBD

Dnešné nové autá chŕlia továrne v nepredstaviteľných množstvách po celom svete. Aby výrobcovia odolali tlaku konkurencie, tak pri znižovaní mzdových aj ostatných nákladov bohužiaľ znižujú aj náklady na materiál. Mňa osobne nezaujíma, že sa zmenší hrúbka plechov, namiesto kovov používajú lacné plasty, atď. Čo ma však veľmi zaujíma je to, že znižujú kvalitu zliatin kovov na motoroch. Ojnice a kľukové hriadele ako-tak zatiaľ nechávajú z kvalitnejších materiálov, ale veľmi sa zhoršila kvalita blokov motorov. Teraz prejdem k tomu, čo je pre nás nejpodstatnějšie: kvalita motorových hláv je úplne iná, ako pred pár rokmi. Čo to pre nás znamená?

 

Mohol by som tu vymenovať niekoľkých výrobcov, ktorí robia nové motory tak, aby prestali fungovať cca po 80 000 km. Aby opravovne mali čo robiť a automobilky mohli predávať nové motory. Ako sa dá inak vysvetliť, že nový motor, ktorý nemá LPG, ale benzínový pohon, má zaklepané ventily po cca 35 000 km? Týchto áut rovnakej značky som videl minimálne 10 ks. A u všetkých rovnaký problém, najazdené okolo 30 000 km. Jediné, čo tu môžem uviesť, je, že motor tohto auta má 3 valce. Značku pochopiteľne nemôžem uviesť. A tak by som mohol bohužiaľ pokračovať. Nie sú to len 3 valcové motory. Je dosť značiek, u ktorých sa tento problém objavuje.

 

Keď namontujeme do motora LPG zariadenie, tak spaľovacie teploty vzrastú cca o 100 st.C. U benzínu sú 750, u LPG cca 850 st. C. Montujeme niekoľko rokov a za ten čas sa nám zaklepali ventily - pokiaľ je mi známe - na cca 2 autách. Dnes máme niekoľko spôsobov, ako tento aspoň minimalizovať.

  1. Do niektorých motorov odporúčame systém Flash Lube, Gas Lube alebo JLM. Je to nový systém ochrany motora, ventilov a ventilových sediel. Ide o systém primazávania špeciálnym olejom, ktorý sa v minútových dávkach 4 - 8 kvapiek (podľa kW), pridává do sania a maže styčné plochy. Odporúča sa do vozidiel Kórejských, Japonských, Citroenov, Renaultov, Fordov. No neuškodí ani v iných autách.
  2. Strážte si pravidelné nastavenie ventilov. Skráťte intervaly kontrol.Ak nie sú nastavované hydraulicky nastavte si ich ručne..Niektorí výrobcovia uvádzajú dokonca kontroly každých 10 000 km.

 

Teraz k tomu najdôležitejšiemu.

Využívame nové riadiace jednotky na LPG, ktoré vedia pracovať s vozidlami, kde je EOBD. V poslednej dobe na nich výrobca vykonal také zmeny, že s nimi môžeme nastaviť všetky režimy. Napríklad keď zákazník jazdí na dialnici v režime cez 4 500 otáčok / min.To je práve pre zaklepávanie ventilov najnebezpečnejšie režim. Vysoké otáčky v kombinácii s vysokými teplotami. Ventily sa nezaklepú, keď jazdíte cca do 3 500 ot. / Min. Toto riešia naše nové riadiace jednotky s EOBD. Umožňujú nastaviť pri vysokých otáčkach niekoľkopercentný prístrek benzínu a tým znižovať teploty. Toto robíme aj pri montážach 6-tich alebo 8-mi valcových vozidiel automaticky a majiteľ to nespozná aj ked stále svieti kontrolka jazdy na LPG. Napríklad auto jazdí do povedzme 4 300 ot / min v LPG a keď prekročí túto hranicu, tak nastavujeme 20% prístrek benzínu.

 

To by malo odstrániť problém. Takže znova - je potrebná kombinácia dvoch či troch týchto metód a tak možnú závadu eliminovať. Flash Lube, ventily a prístrek benzínu pri nových montážach. U starých montáži, kde táto možnosť dostreku benzínu nebola, je potrebné domontovať domazávanie a kontrolovať ventily. Upravenú riadiacu jednotku je možné montovať prakticky všade. Je to trochu drahšia alternatíva montáže, ale myslím, že je výborná.

 

Kontakty

Obchod : 

Mobil: 0948 948 940

Servis :

Mobil: 0948 948 940

SKYPE :  progasauto

Skype_telefon

--- klik ---

počas pracovných dní

od 9:00hod do 17:00hod

------------------------------------ 

Montáž na splátky.

Cetelem

 

Flaga

---------------------------------

Opýtajte sa nás.

 Otzka

---------------------------------

Poďte s nami

na Facebook

  

Facebook-Marketing

 

---------------------------------


Igas


Zdruzenie_LPG